Katso vuoden 2021 kaupallisten teemaliitteiden kattaus

I-Medioiden kaupalliset teemaliitteet ovat oivallinen väylä mainostaa ja tehdä sisältömarkkinointia. Tutustu nyt vuoden 2021 teemaliitteisiimme ja varmista näkyvyys yrityksellenne sopivassa teemassa.

Kaupallisten teemaliitteiden julkaisulistauksesta apua vuoden suunnitteluun

Vuoden alku on useissa yrityksissä ja organisaatioissa kiireistä aikaa, kun tulevien kvartaalien suunnitelmia viritetään priimakuntoon. Monella työpöydällä on tälläkin hetkellä muotoutumassa jos jonkinlaista markkinoinnin tai viestinnän vuosikelloa. I-Medioiden kaupallisten teemaliitteiden listauksesta voikin löytyä huomattavaa helpotusta vuosikellon jäsentämiseen.

”Kaupalliset teemaliitteet ovat lehtiemme välissä julkaistavia laadukkaita sisältömarkkinoinnin kokonaisuuksia, jotka käsittelevät aina jotain ennalta määritettyä mielenkiintoista aihetta. Tulemme tänä vuonna julkaisemaan lähemmäs kymmenen kodin ja asumisen teemoihin liittyvää liitettä, minkä lisäksi aiheina tulevat olemaan autot ja liikenne, koulutus ja rekrytointi, hyvinvointi ja liikunta sekä monet muut lukijoitamme sekä mainostajiamme koskettavat teemat”, kertoo I-Medioiden kaupallisten teemaliitteiden tuottaja Harri Puhakainen.

Harri PuhakainenHarri Puhakainen lupaa, että I-Medioiden kaupallisissa teemaliitteissä käsitellään tänäkin vuonna monipuolisesti eri aiheita kiinnostavista näkökulmista.

Yhteensä kaupallisia teemaliitteitä tullaan vuoden 2021 aikana julkaisemaan peräti parisenkymmentä. Jotkin teemoista käsitellään kuitenkin vain kertaalleen vuoden aikana (esim. rekrytointi ja koulutus 12.2.2021), joten nyt on oikea aika käydä läpi tämän vuoden liitevalikoimamme ja merkata päivämäärät työn alla olevaan vuosikelloon – eikä mikään estä mainospaikan tai sponsoroidun jutun varaamista jo nyt.

> Katso listaus vuoden 2021 kaupallisten teemaliitteiden aikatauluista ja aihealueista.

Toimiva tapa kohdistaa mainontaa aihealueittain, mutta massoille

Kaupallisissa teemaliitteissä mainostaminen on tehokas tapa kohdentaa markkinointia liitteiden aiheista kiinnostuneille lukijoille. Esimerkiksi Autot ja liikenne -teemaliitteen (26.3.2021) avulla tavoitat hyvin nimenomaan autoista ja muista menopeleistä kiinnostuneet lukijat. Ja koska iso osa teemaliitteitä sisältävistä Ilkka-Pohjalaisen numeroista toteutetaan suurjakeluna myös sellaisiin talouksiin, joihin lehteä ei tilata, on kaupallinen teemaliite mainostajalle oivallinen mahdollisuus tavoittaa pohjalaisasiakkaat laaja-alaisesti läpi kahden maakunnan.

”Sekä lukijat että mainostajat tykkäävät kaupallisista teemaliitteistä. Vaikka kyse onkin kaupallisesti painottuneista julkaisuista, on niiden sisältö todella korkealaatuista ja lukijoita kiinnostavaa, mikä myös takaa otollisen maaperän mainostamiselle”, sanoo I-Medioiden aluemyyntipäällikkö Mervi Marttila.

Suurin osa kaupallisista teemaliitteistä julkaistaan Ilkka-Pohjalaisen välissä, mutta tämän vuoden maaliskuussa ilmestyy lisäksi kaikkien paikallislehtiemme (Jurvan Sanomat, Järviseutu, Komiat, Suupohjan Sanomat ja Viiskunta) yhteydessä kodin ja asumisen aiheita käsittelevä teemaliite.

Yritysten sponsoroidut artikkelit saavat nyt lisää huomiota ja pidemmän elinkaaren

Kaupallisissa teemaliitteissä julkaistavat kaupalliset sisällöt eli sponsoroidut jutut ovat monen yrityksen toimivaksi todistama tapa tehdä sisältörikasta markkinointia perinteisen ilmoitteluun pohjautuvan mainonnan rinnalla.

”Sponsoroidut jutut ovat ammattikirjoittajiemme tuottamia artikkeleita, joissa yritykset pääsevät kertomaan haluamistaan asioista asiantuntijan roolissa. Yritys pystyy tällaisen artikkelin avulla välittämään potentiaalisille asiakkailleen kerralla laajojakin määriä informaatioita. Siksi sponssijuttu sopii erityisen hyvin esimerkiksi uudenlaisten tuotteiden, palveluiden tai yritysten esittelemiseen”, Puhakainen vinkkaa.

Nyt jos koskaan sponsoroitujen juttujen tekeminen kannattaa, sillä julkaisemme ne printtiliitteiden lisäksi Pointti-verkkomediassa ja lisäksi hankimme niille maksettua ja orgaanista näkyvyyttä Facebookissa ja Instagramissa.

Sponssiartikkelin_julkaisukanavat

Kerralla hyvin tehty artikkelisi saa siis heti julkaisussa paljon aiempaa laajemman huomion ja jää elämään verkkoon – ja voi näin houkutella ostavia asiakkaita luoksesi vielä vuosienkin päästä. Voit lukea lisää sisältömarkkinoinnista Pointissa aiemmasta artikkelistamme täältä.

> Kysy lisää tämän vuoden kaupallisissa teemaliitteissä mainostamisesta ja varaa paikkasi

 

Tutustu kaikkiin
palveluihimme

Lue lisää

Yrityksesi saa I-Medioilta lähes kaikki markkinoinnin, viestinnän ja mainonnan palvelut, joita tarvitset menestyvän yrityksen rakentamiseksi. Sopiva ratkaisu löytyy niin kaiken kattavaa avaimet käteen -palvelua kuin yksittäistä markkinointitoimenpidettä tai mediatilaa tarvitsevalle

Visuaalinen suunnittelu Sisältömarkkinointi Vaikuttajamarkkinointi Mainonta verkossa Markkinoinnin ja myynnin suunnittelu

Ajankohtaista

Askel-kampanja pureutuu markkinoinnin nykytilaan

Mikä rooli markkinoinnilla on teidän organisaatiossanne? Onko se liiketoiminnan kasvun ajuri? Vai onko se välttämätön paha, jota tehdään, koska muutkin tekevät?

Lue lisää

Katso vuoden 2021 kaupallisten teemaliitteiden kattaus

I-Medioiden kaupalliset teemaliitteet ovat oivallinen väylä mainostaa ja tehdä sisältömarkkinointia. Tutustu nyt vuoden 2021 teemaliitteisiimme ja varmista näkyvyys yrityksellenne sopivassa teemassa.

Lue lisää

Jemmasta löytyy joka kuukausi uusia tarjouksia mainostajille

I-Medioiden Jemma on uudenlainen mainonnan ratkaisujen varastomyymälä, josta mainostaja löytää kuukausittain vaihtuvat tarjoukset tavoittavista mediatiloista ja toimivista markkinoinnin ratkaisuista.

Lue lisää