I-Mediat mukana Kauhavan kaupungin Paras paikka -kampanjassa

I-Mediat on saanut olla vuonna 2020 mukana kertomassa Kauhavan kaupungin parhaista puolista osana Paras paikka -kampanjaa.

Yksi tiiviin yhteistyön tuloksista on oheinen Nelosella pyörinyt televisiomainos, jonka tavoitteena on kaikessa yksinkertaisuudessaan kertoa, että Kauhava on paras paikka asua ja elää. Mainos on kuvaajiemme Matti Hautalahden ja Jenna Koiviston käsialaa*. Tässä vielä ansaittu uusintanäytös!

Kauhava - Paras Paikka
*Videolla on käytetty lisäksi pätkiä Pohjanmaa-elokuvasta ja PowerParkin videomateriaaleista sekä Tuukka Kivirannan kuvaamaa materiaalia Skaalalta.

”Olemme olleet tyytyväisiä videoon, siitä tuli juuri sellainen kuin tilasimmekin. Iloinen yllätys oli se, että vaikka kuvausolosuhteet olivat syksyisen harmaat, niin saatiin silti tosi raikas ja kesäinen tunnelma videoon”, Kauhavan kaupungin viestintä- ja markkinointikoordinaattori Petra Karhula kertoo.

I-Mediat on osallistunut Kauhavan kaupungin asumisen kampanjan toteutuksiin laajemminkin ja työ jatkuu myös vuoden 2021 puolella. Kauhavalle on esimerkiksi tehty Pointissa ja kaupallisissa teemaliitteissä julkaistuja sponsoroituja juttuja sekä haastatteluvideoita. Alkuvuodesta lähtevät matkaan I-printin toteuttamat parkkikiekot suorapostituksena valitulle kohderyhmälle. Kampanjan tarkoituksena on tervehtiä Kauhavalta pois muuttaneita ja tuoda mukava tervehdys kotipitäjästä – ehkäpä herätellä myös paluumuuttoajatuksia…

Lisäksi Kauhavan kaupunki on hyödyntänyt I-Medioiden monipuolista mediatilatarjontaa. Kampanjaan on voinut törmätä muun muassa alueemme lehtiä lukiessa tai Ideapark Seinäjoen digitaalisilla näytöillä eli screeneillä.

 

Tutustu kaikkiin
palveluihimme

Lue lisää

Yrityksesi saa I-Medioilta lähes kaikki markkinoinnin, viestinnän ja mainonnan palvelut, joita tarvitset menestyvän yrityksen rakentamiseksi. Sopiva ratkaisu löytyy niin kaiken kattavaa avaimet käteen -palvelua kuin yksittäistä markkinointitoimenpidettä tai mediatilaa tarvitsevalle

Visuaalinen suunnittelu Sisältömarkkinointi Vaikuttajamarkkinointi Mainonta verkossa Markkinoinnin ja myynnin suunnittelu

Ajankohtaista

1200 hampurilaista 4 tunnissa – screenmainonnan avulla

Kotimaisen pikaruokaketju Rollsin perustaja ja ketjujohtaja Jouko Huumo tietää, miten tapahtumia, tempauksia ja tarjouskampanjoita järjestetään – ja miten niitä markkinoidaan.

Lue lisää

Yritysten sosiaaliseen mediaan panostava MySome osaksi Ilkka-Yhtymää

Ilkka-Yhtymään kuuluva I-Mediat Oy on hankkinut 25. elokuuta 2021 tehdyllä kaupalla omistukseensa enemmistöosuuden sosiaalisen median markkinointipalveluihin keskittyvästä MySome Oy:stä. Yrityskauppa toteuttaa Ilkka-Yhtymä-konsernin strategiaa ja laajentaa I-Mediat Oy:n yritysasiakkaille tarjottavien markkinointipalvelujen valikoimaa.

Lue lisää

Painettu kaupunkilehti on tärkeä osa Alavuden kaupungin viestintää

”Alavuden kaupunki ja Töysän kunta liittyivät toisiinsa vuonna 2013 muodostaen uuden Alavuden kaupungin. Silloin aloimme miettiä, mikä olisi hyvä tapa viestiä alueen asioista ja mitä kanavia siihen tarvitaan. Yhdeksi viestintäkanavaksi valitsimme lehden”, kertoo Alavuden kaupungin elinvoimajohtaja Ulla Koivisto.

Lue lisää