Ilkka ja Pohjalainen yhdistyvät – rakenteilla entistäkin paremmin tavoittava mediabrändi

Ilkka-Yhtymä Oyj on päättänyt yhdistää kaksi I-Mediat Oy:n julkaisemaa maakuntalehteä, Ilkan ja Pohjalaisen, yhdeksi mediabrändiksi. Uuden lehden nimi, lanseerausajankohta ja päätoimittaja julkistetaan perjantaina 22.11.2019.

Kahden perinteisen maakuntalehden yhdistämisellä rakennetaan aiempaa vahvempi mediabrändi sekä painettuna että vahvasti kehittyvänä digitaalisena palveluna. Maakuntalehtien yhdistämisellä vastataan mediakulutuksen ja toimintaympäristön muutokseen.

Maakuntarajat rohkeasti ylittävä uusi mediabrändi auttaa yrityksiä tavoittamaan entistäkin paremmin pohjalaiset kuluttajat. Ilkan ja Pohjalaisen yhteenlaskettu kokonaislevikki vuonna 2018 oli 56 171 kappaletta ja kokonaistavoittavuus 260 000 lukijaa.

Lisätietoja:
Timo Ranta
myyntijohtaja
I-Mediat Oy

Tutustu kaikkiin
palveluihimme

Lue lisää

Yrityksesi saa I-Medioilta lähes kaikki markkinoinnin, viestinnän ja mainonnan palvelut, joita tarvitset menestyvän yrityksen rakentamiseksi. Sopiva ratkaisu löytyy niin kaiken kattavaa avaimet käteen -palvelua kuin yksittäistä markkinointitoimenpidettä tai mediatilaa tarvitsevalle

Ajankohtaista

Ilkka-Pohjalainen on uusi maakuntarajat ylittävä mediabrändi

TIEDOTE 22.11.2019
Ilkka-Yhtymä Oyj

I-Mediat Oy:n julkaisemat maakuntalehdet Ilkka ja Pohjalainen yhdistyvät yhdeksi maakuntarajat ylittäväksi maakuntamediaksi torstaina 30.1.2020. Uuden median nimi on Ilkka-Pohjalainen ja sen päätoimittajaksi on nimetty VTM, M.Sc (LSE) Markku Mantila.

Lue lisää

Ilkka ja Pohjalainen yhdistyvät – rakenteilla entistäkin paremmin tavoittava mediabrändi

Ilkka-Yhtymä Oyj on päättänyt yhdistää kaksi I-Mediat Oy:n julkaisemaa maakuntalehteä, Ilkan ja Pohjalaisen, yhdeksi mediabrändiksi. Uuden lehden nimi, lanseerausajankohta ja päätoimittaja julkistetaan perjantaina 22.11.2019.

Lue lisää

I-Medioiden lehdillä tavoitat asiakkaasi myös Postin lakon aikana

I-Medioiden lehdet tavoittavat Etelä-Pohjanmaan ja Pohjanmaan kuluttajat myös Postin 11.11. alkaneen lakon aikana. Ylimääräiset laajennetut jakelut avaavat uusia mahdollisuuksia mainostajille.

Lue lisää