Ilkka ja Pohjalainen yhdistyvät – rakenteilla entistäkin paremmin tavoittava mediabrändi

Ilkka-Yhtymä Oyj on päättänyt yhdistää kaksi I-Mediat Oy:n julkaisemaa maakuntalehteä, Ilkan ja Pohjalaisen, yhdeksi mediabrändiksi. Uuden lehden nimi, lanseerausajankohta ja päätoimittaja julkistetaan perjantaina 22.11.2019.

Kahden perinteisen maakuntalehden yhdistämisellä rakennetaan aiempaa vahvempi mediabrändi sekä painettuna että vahvasti kehittyvänä digitaalisena palveluna. Maakuntalehtien yhdistämisellä vastataan mediakulutuksen ja toimintaympäristön muutokseen.

Maakuntarajat rohkeasti ylittävä uusi mediabrändi auttaa yrityksiä tavoittamaan entistäkin paremmin pohjalaiset kuluttajat. Ilkan ja Pohjalaisen yhteenlaskettu kokonaislevikki vuonna 2018 oli 56 171 kappaletta ja kokonaistavoittavuus 260 000 lukijaa.

Lisätietoja:
Timo Ranta
myyntijohtaja
I-Mediat Oy

Tutustu kaikkiin
palveluihimme

Lue lisää

Yrityksesi saa I-Medioilta lähes kaikki markkinoinnin, viestinnän ja mainonnan palvelut, joita tarvitset menestyvän yrityksen rakentamiseksi. Sopiva ratkaisu löytyy niin kaiken kattavaa avaimet käteen -palvelua kuin yksittäistä markkinointitoimenpidettä tai mediatilaa tarvitsevalle

Ajankohtaista

Diginäytöt kiinnittävät huomion paikallisliikenteessä

Seinäjoen paikallisliikenteessä viihdytään nykyään diginäyttöjä katsellen. I-Mediat laajentaa digitaalisen ulkomainonnan verkostoaan Komia Liikenteen busseihin.

Lue lisää

Millaista markkinointia tekee moderni markkinoija vuonna 2020?

Modernin markkinoijan olo on usein kuin buffet-pöydässä: kaikkea hyvää olisi tarjolla, mutta mitä valikoimasta olisi syytä valita sille omalle lautaselle?

Lue lisää

Opas: Vinkit monikanavaisen mainonnan suunnitteluun

Olivatpa asiakkaasi sitten kuluttajia tai toisia yrityksiä, yksi asia on varma: mitä useammassa kanavassa pystyt viestisi välittämään eteenpäin, sen tehokkaammin se puree.

Lue lisää