Osallistu Keskikaupungin & kauppojen yöhön!

Jo perinteeksi muodostunut Keskikaupungin & kauppojen yö -tapahtuma järjestetään 4.–5.9.2020 Seinäjoen ydinkeskustassa.

Perjantaina 4.9. vietetään suosittua kauppojen yötä, jolloin tapahtumassa mukana olevat keskustan liikkeet palvelevat asiakkaita houkuttelevilla tarjouksilla jopa klo 22 saakka. Myös baarit ja ravintolat tarjoavat huikeita tarjouksia ja yllätysohjelmaa molempina päivinä.

Tapahtumaan osallistuvien liikkeiden tarjoukset ja ohjelma saavat tavoittavaa näkyvyyttä Eparissa, Ilkka-Pohjalaisessa ja tapahtuman verkkosivuilla sekä somekanavissa.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan tapahtumaan kauppiaana, yrittäjänä, yhteistyökumppanina tai kaipaat lisätietoa tapahtumasta, ole yhteydessä I-Medioiden myyntiin ja ilmoittaudu mukaan. Huom. ilmoittaudu mukaan perjantaihin 21.8. mennessä.

Kysy lisää

 

Tutustu kaikkiin
palveluihimme

Lue lisää

Yrityksesi saa I-Medioilta lähes kaikki markkinoinnin, viestinnän ja mainonnan palvelut, joita tarvitset menestyvän yrityksen rakentamiseksi. Sopiva ratkaisu löytyy niin kaiken kattavaa avaimet käteen -palvelua kuin yksittäistä markkinointitoimenpidettä tai mediatilaa tarvitsevalle

Visuaalinen suunnittelu Sisältömarkkinointi Vaikuttajamarkkinointi Mainonta verkossa Markkinoinnin ja myynnin suunnittelu

Ajankohtaista

Sanomalehti on tutkitusti luotetuin media

Hyviä uutisia sanomalehtimainostajille! Sanomalehti on vahvistanut ykkösasemaansa suomalaisten luotettavimpana mediana.

Lue lisää

Poikkeustila vaati joustoa ja nopeaa ideointia – valmis video ylitti odotukset

Prima Power halusi juhlistaa joustavien valmistusjärjestelmien ja automaattisten varastoratkaisujen eli The SYSTEMin 30-vuotista taivalta mainosvideolla. Videota lähdettiin suunnittelemaan alkuvuodesta ja käsikirjoitus oli valmiina helmikuussa.

Lue lisää

Miten lehtimainonnan vaikuttavuutta mitataan?

Mainonnan mittaamiseen ja optimointiin liittyvä keskustelu on kerännyt digitalisoitumisen myötä yhä kovempia kierroksia. Mitattavuuden merkityksen korostuessa moni markkinoija ja mainostaja on alkanut vaatia vastaavaa mitattavuutta myös lehtimainonnalta.

Lue lisää