Opas sanomalehtimainonnasta on nyt maksutta ladattavissa.

Opas: Vinkit sanomalehtimainontaan

Lataa tuhansiin tutkittuihin mainoksiin perustuva opas sanomalehtimainonnan tekemisestä.

Mikä merkitys on sanomalehtimainoksen koolla? Entä miten mainoksen huomioarvoon vaikuttaa sen sijainti lehdessä? Mitä mainoksessa kannattaa sanoa ja mitä visuaalisia elementtejä ei missään nimessä kannata unohtaa?

Kaikkiin näihin (ja moniin muihin!) kysymyksiin löydät vastaukset nyt ilmaisesti ladattavissa olevasta sanomalehtimainonnan oppaastamme.

Sanomalehtimainonnan opas auttaa sinua ja yritystäsi tekemään sanomalehtimainontaa, joka huomataan ja joka toimii. Oppaassa esitetyt vinkit perustuvat tuhansiin tutkittuun mainoksiin.

Oppaan luettuasi tiedät, mitkä ovat kuusi tärkeintä sanomalehtimainoksen huomioarvoon vaikuttavaa tekijää ja miten käytät niitä hyödyksesi mainonnan suunnittelussa.

 

Lataa opas: Vinkit sanomalehtimainontaan

 

 

Tutustu kaikkiin
palveluihimme

Lue lisää

Yrityksesi saa I-Medioilta lähes kaikki markkinoinnin, viestinnän ja mainonnan palvelut, joita tarvitset menestyvän yrityksen rakentamiseksi. Sopiva ratkaisu löytyy niin kaiken kattavaa avaimet käteen -palvelua kuin yksittäistä markkinointitoimenpidettä tai mediatilaa tarvitsevalle

Visuaalinen suunnittelu Sisältömarkkinointi Vaikuttajamarkkinointi Mainonta verkossa Markkinoinnin ja myynnin suunnittelu

Ajankohtaista

Sanomalehti on tutkitusti luotetuin media

Hyviä uutisia sanomalehtimainostajille! Sanomalehti on vahvistanut ykkösasemaansa suomalaisten luotettavimpana mediana.

Lue lisää

Poikkeustila vaati joustoa ja nopeaa ideointia – valmis video ylitti odotukset

Prima Power halusi juhlistaa joustavien valmistusjärjestelmien ja automaattisten varastoratkaisujen eli The SYSTEMin 30-vuotista taivalta mainosvideolla. Videota lähdettiin suunnittelemaan alkuvuodesta ja käsikirjoitus oli valmiina helmikuussa.

Lue lisää

Miten lehtimainonnan vaikuttavuutta mitataan?

Mainonnan mittaamiseen ja optimointiin liittyvä keskustelu on kerännyt digitalisoitumisen myötä yhä kovempia kierroksia. Mitattavuuden merkityksen korostuessa moni markkinoija ja mainostaja on alkanut vaatia vastaavaa mitattavuutta myös lehtimainonnalta.

Lue lisää