Opas: Vinkit monikanavaisen mainonnan suunnitteluun

Olivatpa asiakkaasi sitten kuluttajia tai toisia yrityksiä, yksi asia on varma: mitä useammassa kanavassa pystyt viestisi välittämään eteenpäin, sen tehokkaammin se puree.

Kärkimedian tuottaman tutkimuksen mukaan monikanavaisuuden hyödyntäminen mainonnassa nostaa mainostajan tunnettuutta lähes 60 %, kasvattaa mainostajan positiivista mielikuvaa 40 % ja aktivoi mainosten tavoittamia kuluttajia kolminkertaisesti yhteen kanavaan keskittyvään mainontaan verrattuna (Kärkimedia Paneeli 2017).

Monikanavaisuus siis todistetusti lisää mainonnan tehoa – ja juuri siksi jokaisen yrityksen kannattaisi hyödyntää sitä.

Miten monikanavaista mainontaa sitten tehdään? Tämä kysymys mielessä päätimme kirjoittaa pikaoppaan monikanavaisesta mainonnasta. Voit ladata sen alla olevan painikkeen kautta ilmaiseksi.

 

Lataa opas: Monikanavaisen mainonnan suunnittelu

 

Tutustu kaikkiin
palveluihimme

Lue lisää

Yrityksesi saa I-Medioilta lähes kaikki markkinoinnin, viestinnän ja mainonnan palvelut, joita tarvitset menestyvän yrityksen rakentamiseksi. Sopiva ratkaisu löytyy niin kaiken kattavaa avaimet käteen -palvelua kuin yksittäistä markkinointitoimenpidettä tai mediatilaa tarvitsevalle

Ajankohtaista

Diginäytöt kiinnittävät huomion paikallisliikenteessä

Seinäjoen paikallisliikenteessä viihdytään nykyään diginäyttöjä katsellen. I-Mediat laajentaa digitaalisen ulkomainonnan verkostoaan Komia Liikenteen busseihin.

Lue lisää

Millaista markkinointia tekee moderni markkinoija vuonna 2020?

Modernin markkinoijan olo on usein kuin buffet-pöydässä: kaikkea hyvää olisi tarjolla, mutta mitä valikoimasta olisi syytä valita sille omalle lautaselle?

Lue lisää

Opas: Vinkit monikanavaisen mainonnan suunnitteluun

Olivatpa asiakkaasi sitten kuluttajia tai toisia yrityksiä, yksi asia on varma: mitä useammassa kanavassa pystyt viestisi välittämään eteenpäin, sen tehokkaammin se puree.

Lue lisää