Opas: Vinkit monikanavaisen mainonnan suunnitteluun

Olivatpa asiakkaasi sitten kuluttajia tai toisia yrityksiä, yksi asia on varma: mitä useammassa kanavassa pystyt viestisi välittämään eteenpäin, sen tehokkaammin se puree.

Kärkimedian tuottaman tutkimuksen mukaan monikanavaisuuden hyödyntäminen mainonnassa nostaa mainostajan tunnettuutta lähes 60 %, kasvattaa mainostajan positiivista mielikuvaa 40 % ja aktivoi mainosten tavoittamia kuluttajia kolminkertaisesti yhteen kanavaan keskittyvään mainontaan verrattuna (Kärkimedia Paneeli 2017).

Monikanavaisuus siis todistetusti lisää mainonnan tehoa – ja juuri siksi jokaisen yrityksen kannattaisi hyödyntää sitä.

Miten monikanavaista mainontaa sitten tehdään? Tämä kysymys mielessä päätimme kirjoittaa pikaoppaan monikanavaisesta mainonnasta. Voit ladata sen alla olevan painikkeen kautta ilmaiseksi.

 

Lataa opas: Monikanavaisen mainonnan suunnittelu

 

Tutustu kaikkiin
palveluihimme

Lue lisää

Yrityksesi saa I-Medioilta lähes kaikki markkinoinnin, viestinnän ja mainonnan palvelut, joita tarvitset menestyvän yrityksen rakentamiseksi. Sopiva ratkaisu löytyy niin kaiken kattavaa avaimet käteen -palvelua kuin yksittäistä markkinointitoimenpidettä tai mediatilaa tarvitsevalle

Visuaalinen suunnittelu Sisältömarkkinointi Vaikuttajamarkkinointi Mainonta verkossa Markkinoinnin ja myynnin suunnittelu

Ajankohtaista

Sanomalehti on tutkitusti luotetuin media

Hyviä uutisia sanomalehtimainostajille! Sanomalehti on vahvistanut ykkösasemaansa suomalaisten luotettavimpana mediana.

Lue lisää

Poikkeustila vaati joustoa ja nopeaa ideointia – valmis video ylitti odotukset

Prima Power halusi juhlistaa joustavien valmistusjärjestelmien ja automaattisten varastoratkaisujen eli The SYSTEMin 30-vuotista taivalta mainosvideolla. Videota lähdettiin suunnittelemaan alkuvuodesta ja käsikirjoitus oli valmiina helmikuussa.

Lue lisää

Miten lehtimainonnan vaikuttavuutta mitataan?

Mainonnan mittaamiseen ja optimointiin liittyvä keskustelu on kerännyt digitalisoitumisen myötä yhä kovempia kierroksia. Mitattavuuden merkityksen korostuessa moni markkinoija ja mainostaja on alkanut vaatia vastaavaa mitattavuutta myös lehtimainonnalta.

Lue lisää