Tarjous: Referenssitarinat kuntoon!

Myyjän työkalupakissa on aina tilaa hyville referenssitarinoille. Nyt saat I-Medioilta  referenssitekstin, kuvauksen ja julkaisun Pointissa tarjoushintaan.

Referenssitarinoille on aina tilausta

Myyntitilanteessa asiakkaan saappaissa oleva haluaa viimeiseen saakka välttyä huijatuksi tulemiselta. Asiakkaan voi yrittää vakuuttaa lyömällä faktoja tiskiin, mutta monesti vakuuttavin tapa on kertoa tai näyttää, mitä muut asiakkaat ovat sanoneet. Kuluttaja uskoo toista kuluttajaa.

Tähän perustuu myös referenssitarinoiden teho. Ja siksi erimuotoisia referenssitarinoita tulisi aina olla myyjän ulottuvilla.

Hanki laadukas referenssitarina tarjoushintaan

Eikö aika tai osaaminen tunnu riittävän referenssien tuottamiseen? Referenssitarinan tekemisen ulkoistaminen I-Medioiden ammattikirjoittajille sekä -kuvaajille on helppo tapa hankkia myyntisalkkuun aidosti hyödyllistä täytettä. Sponsoroitu juttu positiivisesta asiakaskokemuksesta taipuu nimittäin sujuvasti myös yrityksen referenssitarintaksi.

Nyt saat koko paketin puoleen hintaan! Lisäksi voit ostaa tarjoushintaan täydet käyttöoikeudet niin sponsoroidun jutun tekstiin kuin kuviin ja käyttää niitä vapaasti esimerkiksi omilla verkkosivulla, somessa tai asiakaslehdissä.

Hinta: Koko sivun sponsoroitu juttu valittuun Ilkka-Pohjalaisen välissä julkaistavaan kaupalliseen teemaliitteeseen, jutun julkaisu Pointti.fi:ssä ja somejaot 1 250 € + alv. Täydet käyttöoikeudet juttuun sekä kuviin 250 € + alv (ovh. 500 e + alv.)

KOKO PAKETTI TARJOUSHINTAAN 1500 € + alv.

Referenssitarinat kesäkuntoon -tarjouspaketti sisältää:

  • Sponsoroidun jutun kirjoittaminen referenssitarinaksi (ammattikirjoittajamme haastattelee sinua ja asiakastasi).
  • Valokuvaus (esimerkiksi asiakkaasi henkilökuva ja kuvia tuotteestasi) – videokuvaus sovittavissa erikseen.
  • Sisältää täydet käyttöoikeudet jo julkaistuihin kuviin sekä tekstiin.
  • Julkaisu sponsoroituna juttuna Pointti.fi-verkkomediassa ja Ilkka-Pohjalaisen kaupallisessa teemaliitteessä – referenssitarinasi saa siis näkyvyyttä omien kanaviesi sijaan ns. puolueettomalla maaperällä, mikä lisää referenssin uskottavuutta (huom. koskee vain alla mainittuja teemaliitteitä).
  • Sponsoroitua juttua koskeva päivitys Pointin Facebook- ja Instagram-tileille sekä päivityksille 50 €:n edestä maksettua näkyvyyttä erikseen sovittavassa kohderyhmässä.

Kampanja on voimassa seuraavissa Ilkka-Pohjalaisen kaupallisissa teemaliitteissä:

Varaukset tehtävä kolme viikkoa ennen teemaliitteen julkaisua, toimi siis heti.
Hintoihin lisätään alv 24 %.


Ota yhteyttä ja hyödynnä tarjous

06 2477 205 myynti@i-mediat.fi

 

Näin muut ovat hyödyntäneet referenssitarinoita:

Käy Pointissa katsomassa, miten VV-Kuivaus ja Salojakympit eli nykyinen Vesivek ovat hyödyntäneet sponsoroitua juttua referenssitarinana:

VV-Kuivaus: Pesuhuoneremontissa tai kosteusvaurioiden korjaamisessa ei kannata oikaista
Vesivek (Salaojakympit): Salaojat poistivat talon ympäriltä lähes miljoona litraa vettä

 

Tutustu kaikkiin
palveluihimme

Lue lisää

Yrityksesi saa I-Medioilta lähes kaikki markkinoinnin, viestinnän ja mainonnan palvelut, joita tarvitset menestyvän yrityksen rakentamiseksi. Sopiva ratkaisu löytyy niin kaiken kattavaa avaimet käteen -palvelua kuin yksittäistä markkinointitoimenpidettä tai mediatilaa tarvitsevalle

Visuaalinen suunnittelu Sisältömarkkinointi Vaikuttajamarkkinointi Mainonta verkossa Markkinoinnin ja myynnin suunnittelu

Ajankohtaista

1200 hampurilaista 4 tunnissa – screenmainonnan avulla

Kotimaisen pikaruokaketju Rollsin perustaja ja ketjujohtaja Jouko Huumo tietää, miten tapahtumia, tempauksia ja tarjouskampanjoita järjestetään – ja miten niitä markkinoidaan.

Lue lisää

Yritysten sosiaaliseen mediaan panostava MySome osaksi Ilkka-Yhtymää

Ilkka-Yhtymään kuuluva I-Mediat Oy on hankkinut 25. elokuuta 2021 tehdyllä kaupalla omistukseensa enemmistöosuuden sosiaalisen median markkinointipalveluihin keskittyvästä MySome Oy:stä. Yrityskauppa toteuttaa Ilkka-Yhtymä-konsernin strategiaa ja laajentaa I-Mediat Oy:n yritysasiakkaille tarjottavien markkinointipalvelujen valikoimaa.

Lue lisää

Painettu kaupunkilehti on tärkeä osa Alavuden kaupungin viestintää

”Alavuden kaupunki ja Töysän kunta liittyivät toisiinsa vuonna 2013 muodostaen uuden Alavuden kaupungin. Silloin aloimme miettiä, mikä olisi hyvä tapa viestiä alueen asioista ja mitä kanavia siihen tarvitaan. Yhdeksi viestintäkanavaksi valitsimme lehden”, kertoo Alavuden kaupungin elinvoimajohtaja Ulla Koivisto.

Lue lisää