Marko Valli on tyytyväinen mainostajien tarpeisiin kehitettyihin uusiin mainosmuotoihin ja -paketteihin. KUVA: MATTI HAUTALAHTI

Uudet Ilkka-Pohjalaisen mainospaikat on julkaistu – hyödynnä tarjoukset

I-Medioilla kehitettyjen uusien mainospaikkojen ja -tuotteiden teho syntyy monikanavaisuudesta ja huomioarvosta. Hyödynnä lanseerauskampanjan tarjoushinnat!

Mainostajien toiveita täyttämässä

I-Mediat julkaisi 1.6.2021 Ilkka-Pohjalaisen uudet mainosratkaisut. Uutuudet sisältävät printti- ja bannerimainontaa sisältäviä monikanavaisia tuotteita sekä kokonaan uudenlaisia banneripaikkoja Ilkka-Pohjalaisen verkkosivuilla.

”Mainostajat toivovat näkyviä, tavoittavia ja tehokkaita mainospaikkoja. Uusien mainospaikkojen ja -ratkaisujen avulla täytämme nämä toiveet entistäkin paremmin”, kertoo I-Medioiden myyntipäällikkö Marko Valli.

Monikanavaiset mainospaketit

Printtimainonnan ystäville uutuudet näkyvät voimakkaimmin siinä, että jatkossa osaan printtimainoksista tulee joko automaattisesti tai valinnan mukaan näkyvyyttä myös Ilkka-Pohjalaisen verkkosivuilla. Näitä kutsutaan monikanavaisiksi tuotteiksi ja niitä ovat monikanavainen etusivu, monikanavainen kokosivu ja monikanavainen puolikas.

”Monikanavaisuuden avulla mainonta tavoittaa hyvin pienellä euromääräisellä lisäpanostuksella tuotteesta riippuen 20–40 % enemmän kontakteja. Lisäksi monikanavaisuuden myötä kasvaa mainostoistojen määrä, mikä tutkitusti lisää mainonnan tehoa. Esimerkkinä Ilkka-Pohjalaisen tilaaja näkee aamukahvia hörppiessään mainokseen printtilehden päällä ja myöhemmin hän huomaa saman mainostajan ilmoitukseen Ilkka-Pohjalaisen verkkosivuja selatessaan”, Valli avaa.

Lisäksi monikanavaisuus auttaa mainostajaa laajentamaan mainonnan kohderyhmää printin lukijoista verkkopalveluiden käyttäjiin. Tällä tavoin tulee tavoitettua samalla kertaa sekä printin hiukan vanhempaa (mutta hyvin ostovoimaista) lukijakuntaa sekä enemmän digiin kallellaan olevia nuoria ja hektisiä arjen ruuhkavuosia eläviä.

”Pitää myös muistaa, että ostamalla monikanavaisen tuotteen mainostaja ottaa kaksi kanavaa haltuunsa halvemmalla kuin erikseen ostamalla printtiä ja digiä.”

> Tutustu tarkemmin monikanavaisiin mainospaketteihin ja hyödynnä lanseerauskampanjan tarjoushinnat (voimassa vain 31.8. saakka).

Lisää ykkösluokan banneripaikkoja

Monikanavaisten mainospakettien lisäksi Ilkka-Pohjalaisen verkkosivujen banneripaikkoja on uudistettu.

”Pystyparaati on kokonaan uusi banneripaikka Ilkka-Pohjalaisen verkkosivujen yläosassa. Tällainen korkean mallinen mainospaikka on todella toimiva myös mobiilikäyttäjille mainostettaessa”, Valli toteaa.

Pystyparaatien lisäksi myös sivustosisällön vierellä näkyvät pidennetyt suurtaulut ovat kokeneet uudistuksen. Pidennetty suurtaulu 1 näkyy työpöytänäkymässä heti sivun yläosasta ja seuraa ns. stickynä mukana sivua alaspäin selattaessa. Mobiilinäkymässä mainospaikan sijainti on kiinteä. Pidennetty suurtaulu 2 näkyy pelkästään työpöytänäkymässä ja se vaihtuu Pidennetty suurtaulu 1:n tilalle sivun puolivälissä.

Kuvakaappaus Ilkka-Pohjalaisen esimerkkisivultaTältä näyttävät uusista banneripaikoista Pystyparaati ja Pidennetty suurtaulu 1. Tutustu kaikkiin banneripaikkoihimme esimerkkisivulla täällä.

Hyödynnä uutuustuotteiden tarjoushinnat

Tutustu kaikkien banneriuutuuksien sekä monikanavaisten tuotteiden hintoihin . Tarjoukset voimassa vain 31.8.2021 saakka.

Varaa mainospaikkasi tai kysy tarjous I-Medioiden yritysmyynnistä.

 

Tutustu kaikkiin
palveluihimme

Lue lisää

Yrityksesi saa I-Medioilta lähes kaikki markkinoinnin, viestinnän ja mainonnan palvelut, joita tarvitset menestyvän yrityksen rakentamiseksi. Sopiva ratkaisu löytyy niin kaiken kattavaa avaimet käteen -palvelua kuin yksittäistä markkinointitoimenpidettä tai mediatilaa tarvitsevalle

Visuaalinen suunnittelu Sisältömarkkinointi Vaikuttajamarkkinointi Mainonta verkossa Markkinoinnin ja myynnin suunnittelu

Ajankohtaista

1200 hampurilaista 4 tunnissa – screenmainonnan avulla

Kotimaisen pikaruokaketju Rollsin perustaja ja ketjujohtaja Jouko Huumo tietää, miten tapahtumia, tempauksia ja tarjouskampanjoita järjestetään – ja miten niitä markkinoidaan.

Lue lisää

Yritysten sosiaaliseen mediaan panostava MySome osaksi Ilkka-Yhtymää

Ilkka-Yhtymään kuuluva I-Mediat Oy on hankkinut 25. elokuuta 2021 tehdyllä kaupalla omistukseensa enemmistöosuuden sosiaalisen median markkinointipalveluihin keskittyvästä MySome Oy:stä. Yrityskauppa toteuttaa Ilkka-Yhtymä-konsernin strategiaa ja laajentaa I-Mediat Oy:n yritysasiakkaille tarjottavien markkinointipalvelujen valikoimaa.

Lue lisää

Painettu kaupunkilehti on tärkeä osa Alavuden kaupungin viestintää

”Alavuden kaupunki ja Töysän kunta liittyivät toisiinsa vuonna 2013 muodostaen uuden Alavuden kaupungin. Silloin aloimme miettiä, mikä olisi hyvä tapa viestiä alueen asioista ja mitä kanavia siihen tarvitaan. Yhdeksi viestintäkanavaksi valitsimme lehden”, kertoo Alavuden kaupungin elinvoimajohtaja Ulla Koivisto.

Lue lisää